Site-ul meu nu este afisat in Google, cum il pot idexa?

Vrei sa ai mai multi clienti organici pe site-ul tau?

Presupunem ca raspunsul este DA. Cu totii ne dorim asta!

Cautarile organice sunt vitale pentru website-ul si business-ul tau. De fapt, ele reprezinta o sursa de peste jumatate din traficul pe un site web, in comparatie cu doar 5% din retelele sociale. Unele teste arata ca aproximativ 33% din traficul site-ului tau poate fi atribuit cautarilor organice, in timp ce altele demonstreaza ca poate ajunge pana la 64%. Dar totusi statisticile nu conteaza prea mult daca site-ul tau nu apare deloc in motoarele de cautare.

Cum poti indexa noul site in Google, Bing, Yahoo si alte motoare de cautare?

Poti incerca sa stai "in spate" si sa astepti sa se intample in mod natural cresterea in motoarele de cautare, dar asta poate dura saptamani sau luni de zile.

Crede-ne, am fost si noi acolo. Nu este amuzant deloc.

Sau poti alege sa se intample acest lucru acum, implicand timp si energie in cresterea ratei de conversie, pentru a imbunatati prezenta in retelele sociale si bineinteles pentru a scrie si a promova un continut bun si util. Nu stim despre tine, dar noi preferam ca site-urile noastre sa fie indexate cat mai rapid posibil, deoarece ne putem aloca mai mult timp in construirea publicului tinta.

Ce ai nevoie pentru a indexa site-ul web?

In primul rand, cel mai logic raspuns:
Daca vrei ca site-ul tau sa apara in motoarele de cautare, el trebuie sa fie indexat. Oricum, nu iti doresti ca site-ul sa fie indexat doar odata si cu siguranta doresti sa fie reactualizat in motoarele de cautare. Motoarele de cautare precum Google nu reactualizeaza site-urile web automat. Ei se bazeaza pe roboti "spider" - bucati de cod pe care motoarele de cautare le trimit pentru a accesa web-ul. Totusi vrei o rata de accesare eficienta si frecventa a site-ului web. Functia "paianjenului" este de a cauta lucruri noi pe web pentru a actualiza versiunea deja indexata a site-ului web. Aceste "lucruri noi" pot fi reprezentate de o pagina noua pe un site deja existent, modificari la o pagina deja existenta sau la un site, blog, etc. Odata ce "paianjenul" gaseste un site sau o pagina noua, trebuie sa isi dea seama ce este noul site sau pagina web. Daca ne intoarcem in Vestul Salbatic al internetului, "paianjenii" motoarelor de cautare nu erau asa de inteligenti ca astazi. Poti forta un "paianjen" sa indexeze site-ul incat sa clasifici pagina pe baza unei expresii de cautare (cuvant cheie) aparut pe pagina.

Succesul din zilele noastre in internet este reprezentat de continutul cat mai original prezentat publicului, strategiile vechi de optimizare in motoarele de cautare nu isi mai au rostul.


Astazi, completarea cuvintelor cheie cat si a meta tag-urilor poate aduce penalizare ci nu rasplata. Cuvintele cheie si tag-urile din paginile web nu fac parte din noul algoritm al motoarelor de cautare (desi inca exista motive bune pentru a le folosi). Daca nu esti atent, poti fi penalizat si site-ul scos complet din indexul motoarelor, ceea ce inseamna ca nu va fi gasit dupa nici un fel de cuvant cheie. In zilele noastre, Google este mai preocupat de experienta generala a utilizatorilor pe site tau si de intentia comerciala (intentia de a comanda) sau intentia informationala (intentia de a invata). Nu ne intelege gresit, cuvintele cheie conteaza. Dar si alti factori sunt de asemenea importanti. Link-urile de calitate care duc catre site-ul tau web, postari din retelele sociale cu trimitere catre site te poate ajuta extraordinar de mult in indexarea si optimizarea site-ului web. Dar niciunul din aceste lucruri nu conteaza daca "paianjenul" nu poate spune motorului de cautare ca merita sa fie afisat in primele rezultate.


De aceea indexarea in motoarele de cautare este importanta!

In mod simplu, indexarea este modul in care "paianjenul" colecteaza si prelucreaza datele din paginile site-urilor in timpul accesarii cu crawlere, totodata indexarea frecventa va imbunatateste rezultatele in cautari. "Paianjenul" noteaza lucrurile noi si modificarile aduse site-ului dupa care sunt adaugate in indexul Google. Aceste pagini sunt adaugate numai daca contin continut de calitate si nu umplutura de cuvinte cheie sau construirea de link-uri din surse inutile. Cand "paianjenul" vede o schimbare pe site-ul tau, acesta proceseaza continutul (textul) din pagina, cat si imaginile prezente. Totodata analizeaza atributele etichetelor, meta-tag-urilor si alt-urile imaginilor. Aceasta este pe scurt indexarea in motoarele de cautare, un instrument esential site-ului web.


timpul inseamna bani
Timpul înseamnă bani!

Îți oferim servicii complete de creare site
Oferte și prețuri de creare site imbatabile

scrie-ne
Scrie-ne

vanzari@creare-site.ro
office@creare-site.ro

locatie
De unde suntem?

Bucureşti
Sector 4

logo